Friday, November 4, 2011

cinta ku telah pergi...

Tiap-tiap malam di dalam mimpi ku
Aku melihat kamu, ku merasai mu
Itulah bagaimana ku tahu kau pergi

Jauh di seberang jarak
Dan ruang di antara kita
kau telah datang untuk menunjukkan kau pergi

Dekat, jauh, di mana-mana jua kau
ku percaya bahawa jantung tidak pergi

Sekali lagi, kau membuka pintu
Dan kau di sini di dalam hati ku
Dan hati ku akan pergi

cinta boleh menyentuh kita satu-satu masa
Dan terakhir untuk seumur hidup
Dan tidak pernah melepaskan sehingga kami

Cinta adalah apabila saya menyayangi kamu
Satu-satu masa benar ku memegang
Dalam hidup ku, kita sentiasa akan pergi kepada

Dekat, jauh, di mana-mana jua kau berada
aku percaya bahawa jantung tidak pergi

Sekali lagi, engkau membuka pintu
Dan kau di sini di dalam hati ku
Dan hati ku akan pergi bersama

Terdapat beberapa cinta
dan ia tidak akan pergi

kau di sini, ada apa-apa yang aku bimbang
Dan aku tahu bahawa hati ku akan pergi
Kami akan tinggal selama-lamanya dengan cara ini
kau akan selamat di dalam hati ku
Dan hati ku akan pergi selamanya....

0 ulasan: