Monday, April 26, 2010

YaNg TeRaKhIr BuAtMu

Hadirnya kau dalam hidupku
Membuatkan hidup ini lebih bermakna
Lebih bererti dan tenang
Kau hadir dalam hidupku
Membuat ku sering tersenyum
Sering ketawa dan tiada tangisan

Andai nafasku terhenti
Aku mahu kau tahu
Aku sangat bahagia bersama mu
Dan tiada yang lain selain dirimu
Sehingga kini hanya kau seorang dihati

Cintamu ini
Akan ku semadikan sehinnga jasadku di kuburkan
Aku akan selalu mengigati mu

Ketahuailah
Aku sering mengigati sangat indah kita
Bila bersama tak kira suka & duka
Hanya padamu yang ku cinta

Maafkan aku andai aku telah menyakiti mu
Andai aku telah menyusahkan hidup mu
Sewaktu kita bersama dulu
ketahuailah hanya kau dihatiku selamanya

Aku selalu mengigati janji kita
Hanya aku dihati mu
Dan hanya kau di hatiku
Ingatilah aku seperti aku mengigati mu
Semadikan aku dalam dirimu
Seperti aku semadikan mu dalam diri ku

Andai aku pergi...
Maafkan segala kesalahan ku
Aku hanya dapat membuat apa yang termampu
Dan aku mahu kau tahu
Tiada yang lain di hatiku
Selain dirimu
SAYANGKU....

0 ulasan: