Saturday, January 8, 2011

aku masih mencari sesuatu
sesuatu yang tidak ku ketahui
aku merasa rindu, sayang
tapi entah kepada siapa??
atau... adakah bayangnya belom hilang

aku merenung nun jauh disana melihat sebuah bas
aku teringat kembali kisah lama
kisah yang penuh gelak ketawa
yang mengukir senyuman buatku sewaktu ketika

aku masih teringat kenangan lama
cerita yang tak mungkin terpadam di dalam jiwa
walaupun aku hilang ingatan
akan tetapi kenangan itu tidak akan hilang

senyuman yang kau ukir buatku
hingga sekarang masih lagi di bibir
kenangan yang kau buat
membuatku merasakan disayang, dicinta

aku tidak akan lupa
bahawasanya kau telah mengatakan cinta
walaupun dalam perbuatan
akan tetapi aku memahaminya

'kau milik ku selamanya'
itulah yang kau lakukan
hingga sekarang aku merasakan aku milikmu
cintaku hanyalah buatmu
sampai sekarang aku masih menantimu
menanti kau membawa ku pergi
dari alam fantasi ini
untuk kita menikmati cinta realiti
hanya dirimu yang aku cintai.....

0 ulasan: