Thursday, March 25, 2010

LuKa YaNg LaMa BeRdArAH KeMbALi

mengapakah kau kembali
ia akan membuat luka lama berdarah kembali
itu semua bukan mudah untuk ku lupakan
cukup sekali dan jagan lagi kau sakiti

apakah yang sebenarnya yang kau mahukan
aku binggung memikirkan itu
akan tetapi kau bukan lagi dihatiku
dan tidak lagi akan bersatu

cukup selma ini kau menyatakan cinta
aku tidak mahu lagi mendengarnya
aku sudah cukup menderita keranamu
dan jaganlah kau menyakiti ku lagi

sudah banyak yang ku laluai
bukan hanya disakiti oleh mu
akan tetapi ramai lelaki lain
yang memainkan perasaan & kesucian cintaku
cinta yang pernah kau hancurkan

inikah yang kau mahukan
kesedihan dalam diriku
aku merasai kau bukan lagi
yang ku kenal dulu
orang yang sangat menjaga hati
dan perasaan ku

pergi
jangan kau kembali lagi
aku tidak mahu kau disisi
apatah lagi di mata dan di hati
dan jangan kau kembali lagi

0 ulasan: