Wednesday, March 10, 2010

!sTeMeWa BuAt 7 PrInCeSs

sebuah persahabatan
indah bila diukir & dikata
hanya persahabatan ini yang membuatku bangun
dan percaya akan diriku sendiri

indahnya persahabatan
kerana aku selalu akan terdengar
gelak dan tawa sahabatku
itu lebih membuatkan ku tenang
ketika ku berduka

indahnya persahabatan
sifat & perangai yang berbeza
membuatkan corak didalam sesebuah persahabatan
ada yang nakal, baik, & sebagainya

setiap sahabat mempunyai sifat yang berbeza
yang membuatkan persahabatan ini lebih bermakna
setiap kedukaan yang terhiris
membuat kita mengenal siapa sahabat kita

indahnya persahabatan
perlu ada kekecohan
pergaduhan dan kesalafahaman
kerana kita akan lebih memahami perasaan
dan corak sesebuah perangai seorang sahabat

andai aku pernah menyakiti kalian
maafkan daku
kerana mungkin itu yang hanya boleh ku lakukan
hanya bermohon kemaafan
walaupun aku tidak tahu sesakit mana
ketika aku menyakiti hati mu

aku tidak akan melupakan mu
semua jika kita berpisah
aku tahu setiap yang bermula pasti ada pengakhirannya

aku selalu berdoa agar pertemuan terakhir kita
di syurga agar kita akan dapat bersama
buat selama-lamanya
(NURI,A'INI,HIDAYAH,IZZAH,SAIYDAHTUL,SYAFIQAH,FARAH)

0 ulasan: