Tuesday, December 14, 2010

titisan hujan

ku melihat di luar jendela
hujan mulai turun perlahan-lahan
apakah hujan turut mengerti
perasaanku kini dan mungkin
ia menemaniku di saat aku kesedihan

setiap titisan hujan yang turun
membawa seribu erti
ia juga membawa sejuta perasaan
aku menangis kegembiraan kerana
ada yang menemaniku
di saat aku kesunyian

kini hujan makin lebat
guruh berdentum kuat menyambung
begitu juga perasaanku
eeeeehhhhmmmm aku juga keliru

kenapa aku merasa damai
apakah hidupku ini seperti hujan
tiada yang mempeduli di saat ini

hujan di saat ini
mendamaikan perasaanku yang kosong
aku seperti gelas yang kosong
dan hujan turun memenuhinya
tapi bukan air hujan yang ku pinta
yang ku pinta hanya ketulusan cinta

adakah cintamu seperti hujan
yang datang hanya buat seketika
yang menyenangkan dan memusnahkan
sebuah perjalanan yang indah

AKU KELIRU DI SAAT INI?????????

0 ulasan: