Wednesday, November 24, 2010

mengenalimu cukup membuat aku bahagia

aku ini hanya wanita biasa...
aku punya hati,perasaan, jiwa
hati ini bisa berdarah terluka
karna aku hanya wanita biasa

cintaku
telah kau curi tanpa aku sadari
aku bingung karna dulu
aku mengunci hatiku untuk semua lelaki
bagaimana kini hatiku boleh kau curi

hatiku
telah kau bawa bersamamu
aku kelirukarna
aku telah berjanji pada diriku
yang aku tidak boleh memberi hatiku
kepada orang lain

perasaanku
telah kau ambil dariku
kini aku tak dapat menahan
rinduku, sayangku, kasihku padamu
aku tidak boleh menyekat
perasaanku kini padamu

tapi mengapa ????
akhirnya kau pergi dariku
apa yang harus ku lakukan
karna semua milikku telah kau bawa
aku kini hanya menanti
menanti supaya kau kembali padaku
atau..............
kau pulangkan cintaku kembali...

kenapa???
disaat aku sudah menyintaimu
mengapa kau pergi??
disaat aku mula mengharapkan cintamu
mengapakau jauh??
disaat aku merinduimu
mengapa kau tiada??

aku tidak dapat melupakan
kenangan kita sewaktu kita bersama
cintamu menjadi pendorong buatku
untuk lebih tegar dalam hidup

sifatmu
membuatku lebih mengenali dan menghargaimu
juga mengenali sifat lelaki yang mendalam
aku mula percaya lelaki idaman wanita itu wujud
karna cintamu begitu mendalam buatku
aku dapat mengetahuinya
bukan sahaja dengan percakapanmu
bukan dengan perbuatanmu
tapi dengan hatiku yang telah mengatakan
yang kau jujur mencintaiku
aku dapat melihatnya melalaui matamu
mata yang penuh kasih sayang

mengenalimu membuat aku cukup bahagia
mengenali cintamu cukup membuat
aku merasakan dihargai
merasai kasih sayangmu cukup buat aku
merasakan dihormati
mengengam hatimu di tanganku
membuat aku merasa cukup disayangi

kini aku mengharapkan kau pulang
atau kau pulangkan
cintaku yang telah kau curi
dan aku sangat berharap moga cintaku
tidak kau sia-siakan

0 ulasan: