Tuesday, November 9, 2010

kau kini kian berubah

......
mengapa kau tidak seperti yang dulu
yang setia dan menjaga perasaanku
kenapa kini kau kian berubah
tidakkah kau menyintaiku lagi

atau......
adakah aku ini hanya permainan mu
adakah aku ini hanya untuk menyenangkan mu
adakah cintamu selama ini hanya palsu
adakah perhubungan kita ini satu permainan

kenapa aku yang kau sakiti
kenapa aku tempat kau lepaskan perasaan
kenapa aku yang dijadikan mangsa
kenapa??????

aku tahu dulu kita hanya berteman
tapi kau sudah berkata cinta
namun saat aku mula menerima dirimu
kenapa kau hancurkan aku
kenapa tidak dari awal
sebelum cinta ini berputik

mengapa kau begitu kejam
kenapa kau sanggup melakukannya oadaku
adakah ini sudah takdir cinta kita
tapi kenapa? mengapa?
terasa sakit di dada

aku tidak akan memaafkan mu
karna kau menyakiti hatiku
tapi mengapa semakin aku membenci dirimu
makin sakit terasa di hatiku
bagai tertusuk duri sembilu

0 ulasan: